Stay Away!
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Regulamin ogólny forum

Go down

Regulamin ogólny forum Empty Regulamin ogólny forum

Pisanie by Klusek Nie 27 Lip 2014, 23:53

Nie wyzywamy się, nie przeklinamy, kochamy się i radujemy c:

A teraz tak bardziej szczegółowo:

1) To forum yaoi. Jeżeli w jakikolwiek sposób przeszkadza Ci to, prosimy o opuszczenie tej strony.
2) Rating 18+ nie wziął się bez powodu. Jeżeli nie masz ukończonych osiemnastu lat, musisz mieć świadomość w co się pakujesz :>
3) Nie wyzywamy i nie obrażamy innych użytkowników. Jesteśmy mili i kulturalni, jak ludzie na poziomie
4) Multikonta? Proszę bardzo. Nie popadajmy jednak w przesadę
5) Od założenia konta, mamy tydzień na stworzenie KP. Oczywiście termin ten może zostać przedłużony, po wystosowaniu indywidualnej prośby. Jeżeli jednak KP dalej nie zostanie założone, konto zostanie usunięte. Porządek musi być
6) Od stworzenia KP i zaakceptowania go przez admina, mamy dwa tygodnie, aby dodać pierwszego posta (typu stworzyć sobie miejsce zamieszkania/pracy, jakiś telefon - cokolwiek). Chcemy, by forum się rozrastało, a nie straszyło masą KP bez postów. Jeśli oczywiście niemożliwe jest to z przyczyn losowych, prosimy o kontakt.
7) Nick do gry MUSI być w formacie "IMIĘ + NAZWISKO". Wszelkie inne nie będą respektowane. Wybaczcie, na poprzednim forum była samowolka i nie dało się połapać często.
8 ) Awatar przedstawia naszą postać. Niech będzie w klimacie manga/anime.
9) Prosimy o wklejenie w ustawieniach profilu, w miejscu na stronę www, linku do swojej karty postaci.
10) Może to dziwne, ale ADMIN TEŻ CZŁOWIEK! Musi spać, jeść itp. Nie oczekujcie więc wszystkiego "na już". Robimy co w naszej mocy i naprawdę się staramy, żeby umilić Wam pobyt tutaj. Także - trochę cierpliwości :>
11) Wszelkie sprawy niestandardowe (prośby o zmianę indywidualnych ustawień, odblokowanie karty postaci itp) prosimy o kierowanie do Tematu "Prośby i pytania do administracji" w dziale ogłoszenia.
12) Wymagane wymiary avatara:
   Wysokość 200 pikseli. Szerokość 123 piksele.
 W razie braku umiejętności przycięcia avatara do odpowiednich wymiarów, prosimy o info z linkiem do grafiki w dziale z indywidualnymi sprawami do administracji. Pomożemy Smile Jeśli jednak avatar będzie większy do wspomnianych 123x200 to administracja po prostu go przytnie i zaokrągli. Prosimy o nie ustawianie mniejszych avatarów
13) Gracze, którzy mają już zaakceptowaną Kartę Postaci i postanawiają jeszcze zmienić avatar oczywiście mogą to zrobić, ale mają obowiązek zgłosić ten fakt w odpowiednim temacie w dziale "Ogłoszenia"
14) Administracja zastrzega sobie prawo do obróbki i wymiany grafik wstawianych przez użytkowników. (Zwykle to po prostu zmiana rozmiaru grafiki i zaokrąglenie brzegów dla lepszego efektu i poprawy ogólnego wizerunku forum Smile ).
15) Jeśli ktoś przez miesiąc nie będzie dawał znaku życia, bez poinformowania o tym w dziale nieobecności, to jego konto zostanie usunięte. Przykro nam, jednak nie chcemy mieć na forum duchów...

Regulamin może ulegać zmianom. Prosimy o regularne zaglądanie.
Klusek
Klusek
Dyrektor Klusek


https://stayaway.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach